פוסטים אחרונים
Please reload

ארכיון

Please reload

תגיות

16/04/2019

"נולדתי בעולם הזה בכדי לשרת. השם זיכה אותי לשרת ולעשות טוב לאנשים, זאת זכות וזאת ברכה",

כך מספר רמי לוי בראיון עם תנאל סמריק באולפני קנטנטו נאו. לוי מסביר שכשכאתה משרת אנשים ועושה להם טוב, הטוב הזה יחזור אליך ואתה תצליח. שירות הוא דבר שצריך לכבד משני הצדדים, גם הצד הנות...

15/04/2019

איך ליצור בולטות בעזרת יחסי ציבור?
כתבו בעצמכם את הכתבה שאתם הייתם חולמים שעיתונאים ובלוגרים יכתבו עליכם. כתבו בבהירות, בפירוט,במקצועיות ועיצוב.
את הכתבה הזאת תשלחו לעיתונאי, תנו לו את האפשרות לערוך ולשפץ ואולי מהמקום הזה תקבלו את החשיפה וההכרה שאתם רוצים. כתבה שאתם כו...

15/04/2019

אביגדור קהלני מתראיין היום בynet על ביטול הלוחמות בטנקים: "שאמהות לעתיד יהיו בלי גפיים?"
ברגעים אלו ממש צוות קונטנטו נאו עובד על שיווק ספרו של אביגדור קהלני לסין.
ממליצים גם לכם להפוך לדמות ציבורית ולקחת פיקוד על מסע יציאתם לאור.

אם גם לכם יש סיפור מעניין ותרצו להוציאו...

04/04/2019

הטיפ היומי שלנו עוסק באופטימיזציה - מיקסום הקמפיין שאותו אנחנו רוצים לחשוף לכמה שיותר קהלים רלוונטים ומדוייקים, וכך למעשה לצמצם עלויות של מודעות הפייסבוק. תוך כדי פרסום הקמפיין אנו לומדים מי הגיב, ולמי לתת יותר חשיפה ולמי פחות - וכך להגיע לקהל המדוייק ביותר. התמידו בהכ...

03/04/2019

בימים אלה מושק ספר חדש בהוצאת קונטנטו נאו, 'נפוליאון בונפרטה' מאת הסופר משה יצחקי ז"ל. 
יצחקי כתב את הספר אך לא זכה להוציאו לאור בעודו בחיים. 
חברו הטוב גיל לוי החליט לקחת את המושכות ולהוציא את הספר לאור כשהוא מרגיש שליחות חשובה. על חווית העבודה עם קונטנטו נאו הוא אומר...

01/04/2019

כלים ליציאה לאור- הפעם הכלי עוסק בשאלה איך אנחנו מגיעים לקהל הספציפי שאותו אנחנו רוצים לעניין בקמפיין שלנו

הצלחת הקמפיין למעשה תלויה בטרגוט הקהל המתעניין.

השקיעו בתחקיר ומציאת הקהלים בהתאם למאפיינים שאותם אתם מחפשים בקהל המתעניינים שלכם: האיזור הגיאוגרפי בארץ ובעולם, השכ...

Please reload

RSS Feed