השקת ספרו החדש של גיורא שלגי "המצפן הארגוני" בהוצאת קונטנטו נאו


"כדי להצליח, ארגונים צריכים ליצור נבחרות עובדים מצטיינות, שאנשים בוחרים להישאר בהן לא רק בגלל המשכורת" גיורא שלגי, מנכ"ל רפאל המיתולוגי, באירוע השקת ספרו החדש בהוצאת קונטנטו נאו. מנכ"ל רפאל לשעבר גיורא שלגי השיק הבוקר את ספרו החדש: "המצפן הארגוני – סיפור על ארגון שהמציא את עצמו מחדש" במשרדי הוצאת קונטנטו נאו. שלגי מציג בספר את התפיסה המנהלית, התובנות והלקחים שנלמדו במהלך תהליך 'ההמצאה מחדש' של רפאל בתחילת שנות האלפיים. "אנחנו חיים בעולם שבו עלינו להמציא את עצמנו מחדש כל הזמן, בין אם כיחידים ובין אם כארגונים. קצב השינויים הולך ונעשה מהיר יותר, ועל כן מנהלים וחברות חייבים להשתנות בהתאם. חברות שלא מצליחות לעשות את השינוי הזה בראש, מאבדות את היתרון שלהן" אמר שלגי באירוע ההשקה לאיש התקשורת נתנאל סמריק, ראש קונטנטו נאו. במשך שנים תכנן שלגי לפרסם ספר שיזקק את תפיסתו הניהולית הייחודית, שאפשרה לו להוביל את רפאל לעבר מסלול הצלחה שנמשך עד היום. לטעמו, אחד האתגרים החשובים ביותר בניהול הוא שימור עובדים מוכשרים בארגון, לאורך שנים: "השאיפה היא שעובדים יבחרו להישאר בארגון לא רק בגלל המשכורת, צריך למצוא גורמי מוטיבציה נוספים ולטפח את הכישרון והיצירתיות של העובדים". בספרו, מפרט שלגי איך הצליח ליישם את תפיסה ניהולית זו בפועל, בתוך סביבה ארגונית מורכבת, ומציג בפני הקורא תובנות ולקחים יקרי ערך.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
שיווק ויח"צ
אתר ונכסים דיגיטליים
הוצאה לאור

© 2016 Contento Now. Design by WADV