top of page

כלים ליציאה לאור

  • תמונת הסופר/ת: Netanel Semrik
    Netanel Semrik
  • 4 באפר׳ 2019
  • זמן קריאה 1 דקות

הטיפ היומי שלנו עוסק באופטימיזציה - מיקסום הקמפיין שאותו אנחנו רוצים לחשוף לכמה שיותר קהלים רלוונטים ומדוייקים, וכך למעשה לצמצם עלויות של מודעות הפייסבוק. תוך כדי פרסום הקמפיין אנו לומדים מי הגיב, ולמי לתת יותר חשיפה ולמי פחות - וכך להגיע לקהל המדוייק ביותר. התמידו בהכרת הקהלים שלכם בהתאם לתגובות ולחשיפה, וכך תוכלו לצמצם עלויות באופן משמעותי.

 
 
 

Comments


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page